Na této stránce se snažíme odpovědět na časté dotazy, které jsou kladeny.
- Chci dostávat SMS informace o dění v obci, jak na to?
- Co mám dělat, když vidím v obci nefunkční veřejné osvětlení?
- Jak mám reklamovat nevyvezenou popelnici?
- Jak se přihlásit k odvozu odpadu?
- Jak si zažádat o číslo popisné?
- Jak zažádat o povolení připojení místní komunikace, účelové komunikace či sousední nemovitosti k místní komunikaci?
- Jak si zažádat o povolení kácení dřevin rostoucích mimo les?
- Jak si zažádat o povolení zvláštního užívání komunikace (pro provádění stavebních prací)?
- Jak doručit žádost na obecní úřad?
- Kde mohu vidět územní plán?
- Jak si zamluvit sportoviště ve Sportovním centru TJ Viktoria Vestec a kolik to stojí?
- Jak zaplatit poplatek za psa a poplatek za odpady?
- Jak se přihlásit k pobytu v obci?
- Kam mám dát velkoobjemový odpad?
- Co všechno lze zařídit na Vesteckém Czech POINTU?
- Chci dopravní značku na soukromý pozemek, jak na to?
- Hledám obecné formuláře a smlouvy, kde je najdu?
- Potřebuji výměnu Občanského průkazu, jak na to?
- Chci využívat Pečovatelskou službu, jak na to?
- Chci dostávat SMS informace o dění v obci, jak na to?
Stačí se zaregistrovat formou SMS ve tvaru *P Prijmeni,Jmeno,Ulice a čp,Firma(není povinná) na tel.číslo +420 720 001 676. (PS:Nezapomínejte na nutnou hvězdičku…).
Podrobný popis ohledně celého systému je ZDE.
- Co mám dělat, když vidím v obci nefunkční veřejné osvětlení?
Každý sloup veřejného osvětlení ve Vestci má své číslo ve tvaru např. VS00106. Popis závady a číslo sloupu zavolejte na linku společnosti Technické služby Dolnobřežanska, s.r.o. – : 731 410 419. Více informací ZDE.
- Jak mám reklamovat nevyvezenou popelnici?
Při reklamaci na nevyvezenou popelnici u rodinných domů volejte dispečera TS obce Vestec, s.r.o. na tel: 731 410 418 (p.Kvítek) v den svozu. Je nutné nechat nevyvezené popelnice vyndané, dokud nebude vyvezena. Vývoz popelnic při 14 denním svozu je v SUDÉ TÝDNY. Doporučujeme nádoby vyndavat již ve čtvrtek večer.
- Jak se přihlásit k odvozu odpadu?
Vyplněním přiloženého formuláře a doručením do podatelny Obecního úřadu, kde obdržíte složenku. Formulář ZDE. Související vyhláška obce ZDE.
- Jak si zažádat o číslo popisné?
Vyplněním přiloženého formuláře, přiložením kolaudačního rozhodnutí a geometrického plánu a doručením do podatelny Obecního úřadu.
Formulář ZDE.
- Jak zažádat o povolení připojení místní komunikace, účelové komunikace či sousední nemovitosti k místní komunikaci?
Vyplněním přiloženého formuláře, přiložením situačního plánku s vyznačením místa připojení, souhlas DI Policie ČR – Okresní ředitelství Praha venkov, doklad o zaplacení správního poplatku 500,- Kč a doručením do podatelny Obecního úřadu.Formulář ZDE.
- Jak si zažádat o povolení kácení dřevin rostoucích mimo les?
Vyplněním přiloženého formuláře, doložením výpisu údajů z katastru nemovitostí, přiloženým Situačním snímkem se zákresem dřevin určených k pokácení a doručením do podatelny Obecního úřadu. Žádosti podléhají veškeré dřeviny, které mají ve výšce 130 cm od země obvod kmene větší než 80 cm a plocha keřů nad 40 m2. Formulář ZDE.
- Jak si zažádat o povolení zvláštního užívání komunikace (pro provádění stavebních prací)?
Vyplněním přiloženého formuláře, doložením situačního plánku s vyznačením plochy záboru, kopie stavebního povolení (ohlášení), souhlas vlastníka komunikace, technické podmínky pro obnovu konstrukce komunikace, situace dopravního značení odsouhlasená DI Policie ČR – Okresní ředitelství Praha venkov a doručením do podatelny Obecního úřadu.
Žadatel je povinen podle zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích v platném znění, uhradit
správní poplatek (100,- Kč do 10 dnů, 500,- Kč do 6 měsíců, 1000,- Kč nad 6 měsíců zvláštního užívání komunikace) a poplatek za užívání veřejného prostranství v souladu s obecně závaznou vyhláškou obce Vestec.
Formulář ZDE.
- Jak doručit žádost na obecní úřad?
Žádosti lze doručit na obecní úřad poštou na adresu: Obec Vestec, Vestecká 3, Vestec 25242 Jesenice, osobně doručit do podatelny v úředních hodinách Pondělí 8 – 12 h a 13 – 17 h, Středa 8 – 12 h a 13 – 18 hod.
Zasláním e-mailem na podatelnu na adresu podatelna@vestec.cz, nebo emailem na podatelnu elektronické pošty s elektronickým podpisem: tajemnik@vestec.cz. Obecný formulář žádosti ZDE.
- Kde mohu vidět územní plán?
Územní plán obce je k nahlédnutí na obecních internetových stránkách ZDE a nebo v úředních hodinách na obecním úřadě. Rádi Vám dovysvětlíme vaše dotazy týkající se územního plánu.
11.Jak si zamluvit sportoviště ve Sportovním centru TJ Viktoria Vestec a kolik to stojí?
Multifunkční hala, cvičební sál, travnaté hřiště lze rezervovat u správce areálu p. Jiřího Zemana, tel.: 602 603 668, nebo v rezervačním systému ZDE. Veškeré podrobnosti ohledně otevírací doby a cen najdete ZDE.
- Jak přihlásit svého psa do obce?
V podatelně Obecního úřadu s Vám sepíší přihlášku a předají psí známku.
- Jak se přihlásit k pobytu v obci?
V podatelně Obecního úřadu předložíte následující dokumenty:
– platný občanský průkaz (u sňatku lze doložit OP s ustřiženým rohem, či oddací list s lístečkem o oddání)
– doklad o vlastnictví nemovitosti (nejlépe list vlastnictví, kolaudační rozhodnutí), nebo nájemní smlouvu, nebo souhlas vlastníka (udělí osobně nebo jako plnou moc), ne starší než 3 měsíce.
– NELZE použít cestovní pas pokud máte platný OP!
– děti se přihlašují vždy zvlášť
Poplatek za přihlášení činí 50 Kč za osobu starší 15 let.
OP se označuje odstřihnutím rohu “A”, do 15 dnů musíte požádat o vydání nového OP. Řidičské průkazy již není nutné měnit, údaje v technickém průkazu vozidla ale ano!
Co dalšího je nutné udělat po změně údaje o trvalém bydlišti najdete zde.
- Kam mám dát velkoobjemový odpad?
Do sběrného dvora obce Vestec v areálu Agra, ul.Na Průhoně 159.
- Co všechno lze zařídit na Vesteckém Czech POINTU?
Služba Czech POINT v naší obci umožňuje vyřízení těchto náležitostí:
– výpis s katastru nemovitostí
– výpis z obchodního rejstříku
– výpis z živnostenského rejstříku
– výpis z rejstříku trestů
– výpis z bodového hodnocení řidiče
– přijetí podání podle živnostenského zákona (§72)
– žádost o výpis, nebo opis z Rejstříku trestů podle zákona č.124/2008 Sb.
– žádost o vydání ověřeného výstupu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
– podání do registru účastníku provozu modulu autovraků ISOH
– výpis z insolvečního rejstříku
– autorizovanou konverzi dokumentů
– datové schránky
Czech POINT funguje v úřední hodinách v pondělí 08:00 – 12:00 a 13:00 – 17:00 a ve středu od 08:00 – 12:00 a 13:00 – 18:00 hodin.
- Chci novou dopravní značku na soukromý pozemek, jak na to?
Volnou formou napište a na odbor dopravy Policie ČR ZDIBY doručte žádost o stanovení dopravního značení a náčrtek s označením místa, o které se jedná. V žádosti popište o jaké dopravní značení žádáte, tedy název značky, případně její označení podle vyhlášky č. 30/2001 Sb. Uveďte co nejpřesněji všechny důvody, kvůli kterým žádost podáváte (například problémy s nedovoleným parkováním vozidel, nevhodné nebo nesmyslné dopravní značení, a podobně). Zdůvodnění je důležité pro správné posouzení návrhu. Nezapomeňte uvést kontaktní údaje a podpis oprávněné osoby žadatele. Více např. ZDE.
- Hledám obecné formuláře a smlouvy, kde je najdu?
Veškeré smlouvy a formuláře najdete zdarma na stránkách České asociace nezávislých rozhodců ZDE.
- Potřebuji výměnu Občanského průkazu, jak na to?
O výměnu občanského průkazu můžete zažádat v Podskalské ulici v Praze
19.Chci využívat Pečovatelskou službu, jak na to?
Na samostané stránce k této dotované službě pro naše penzisty naleznete veškeré informace.
Stránku naleznete ZDE.